Як придбати постільну білизну?

Замовлення повинне містити інформацію, необхідну для відправки цього товару:

  1. Отримувач - Прізвище, Ім'я
  2. Куди відправляти - Місто і номер відділення транспортної компанії або вулицю, на якій воно знаходиться.
  3. Контактні дані - номер телефон і адреса електронної пошти одержувача.
  4. Якщо є побажання - тут же в повідомленні вкажіть.
  5. Після відправки Вашого замовлення, оформленого через кошик, Вам прийде повідомлення про закриття замовлення з номером товаро-транспортної накладної (ТТН ). Перевірте по номеру ТТН на сайті транспортної компанії, чи немає помилок при вказанні адреси доставки. Не обов'язково чекати повідомлень або дзвінків. Відкривайте свою пошту!
  6. При оформленні замовлення через кошик виключається вірогідність помилок при збиранні і відправці товару.Ви самі вибираете потрібний Вам колір, а також розмір постільної білизни, ковдри чи покривала.

Правильно оформлене замовлення скорочує час збірки! Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер для узгодження всіх деталей. Після оплати (картка, розрахунковий рахунок чи накладений платіж) ми надсилаємо посилку.

 

Як зробити замовлення? Я виберу товар, натисну відправити, а що далі? Коли мені подзвонять (всі завжди пишуть, що швидко, а у вас як насправді?)

Ми зв'яжемося з Вами протягом 1-го робочого дня після замовлення. (Обробляються раніше прийняті). Повідомлення про зміну статусу замовлення відображатиметься у Вашому особистому кабінеті на сайті і буде відправлено Вам по електронній пошті. Ми ведемо облік всіх замовлень, і завжди можемо відстежити, що з Вашим замовленням!

 

Чи актуальна інформація на сайті щодо наявності моделей постільної білизни, розмірів і ціни? Не хочеться аби склалась ситуація, що я чекатиму відповіді магазина, і з'ясується, що постільної білизни немає або вона набагато дорожча.

Роздрібні ціни в торгівельній мережі і в інтернеті-магазині абсолютно однакові. Інформація про наявність товару відображає реальні залишки на наших складах. Може виявитися, що товару немає в наявності, хоча сайт показує, що він є, лише в одному випадку: якщо одночасно декілька клієнтів замовили один і той же товар одного і того ж розміру. У такому разі, ми намагаємось підібрати ідентичну заміну, а відсутній товар одразу ж прибираємо з сайту.

 

Скільки часу йде посилка?

Посилки йдуть від 1 до 4 днів. Все залежить від Вашого місцерозташування і вихідних/святкових днів.

 

Я повинна платити за фактом отримання чи заздалегідь?

Все залежить від того, який спосіб оплати Ви обрали. Якщо Ви сплачуєте замовлення банківською картою, то замовлення передається в доставку відразу ж після підтвердження оплати від платіжної системи. Якщо ж Ви обираєте накладений платіж, то сплачуєте за замовлення по факту отримання Вами посилки. 

 

А що буде, якщо я вже сплатила, а посилка не дійде?

Затримки в транспортних компаніях бувають, але втрати товару не було. Товар дуже ретельно упаковується і присутня накладна, по якій можна звірити кількість.

Якщо постільна білизна прийшла до мене вже з браком, чи повернуть мені гроші, якщо я відішлю його назад?

Товар перед відправленням оглядається на предмет браку. Якщо все ж до Вас прийшов товар з браком, ми обов'язково повернемо за нього гроші. Для повернення є основна умова - товар не має бути вживаним (ним не повинні користуватись, прати, прасувати). Товар має бути в упаковці.

Через який час, після того як я повернула вам потільну білизну назад, мені повернуть гроші?

Ми повертаємо гроші на карту за 1-2 доби, відразу після отримання товару.

 

Якщо повертати речі назад, то хто оплачує пересилку?

Пересилку назад сплачує клієнт.

 

 

Приємних Вам покупок!